Een bewustmakingscampagne vraagt aandacht voor het isolement van 627 miljoen mensen wereldwijd.
De campagne is mede ontwikkeld door het Amsterdamse bureau Cloudfactory.
Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
Het is goed dat de stunt van het modehuis -hoewel onbedoeld- een maatschappelijk probleem aankaart, aldus marketing manager Thamar Keuning.
Het Amsterdamse creatieve bureau hoopt door de aansluiting onder andere op meer synergie.
Doel van de actie is om via het Rode Kruis slachtoffers van de oorlog in Oekraïne te steunen.
Ondersteunende campagne haakt in op dat de prijzen worden toegekend door internationale journalisten in plaats van door creatieven.
Het Amsterdamse bureau wil de sector resetten door de creatie te bevrijden uit de greep van te veel inwisselbare data en technologie.
De fastfoodketen laat in een reactie weten dat United by the Bucket-commercial losstaat van teruggefloten Finger Licking Good-campagne.