Overslaan en naar de inhoud gaan

KFC presenteert kip en diversiteit in multiculticulturele campagne

De fastfoodketen laat in een reactie weten dat United by the Bucket-commercial losstaat van teruggefloten Finger Licking Good-campagne.
KFC presenteert kip en diversiteit in multiculticulturele campagne
KFC presenteert kip en diversiteit in multiculticulturele campagne
© Cloudfactory
KFC presenteert kip en diversiteit in multiculticulturele campagne
KFC presenteert kip en diversiteit in multiculticulturele campagne
© Cloudfactory

KFC lanceert een nieuwe multiculturele campagne: United by the Bucket. De fastfoodketen wil met de commercial duidelijk maken dat multiculturaliteit geen beperkende factor is om te groeien als samenleving en dat diversiteit juist omarmd moet worden en, net als kip, gedeeld. Zo vertelt KFC dat het Kolonel Sanders zelf was die in de begintijd van de keten al miljonairs en vrachtwagenchauffeurs aan dezelfde tafel plaatste. Dit om aan te tonen dat het niet uitmaakt hoe verschillend mensen zijn, want een emmer met kip brengt iedereen, hoe divers ook, dichter bij elkaar. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in