Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com wil hét modeplatform worden en lanceert campagne Van Classy tot Casual

De webwinkel zegt niet onder te doen voor andere mode e-tailers.
Bol.com wil hét modeplatform worden en lanceert campagne 
Bol.com wil hét modeplatform worden en lanceert campagne 
© Dept
Bol.com wil hét modeplatform worden en lanceert campagne 
Bol.com wil hét modeplatform worden en lanceert campagne 
© Dept

Bol.com verkoopt in zowel Nederland als België op het e-commerce platform nu ook kleding, schoenen en accessoires. De webwinkel wil zich daarom als hét modeplatform positioneren en lanceert de campagne Van Classy tot Casual om duidelijk te maken dat het niet onder doet voor andere mode e-tailers. Bureau Dept was verantwoordelijk voor de strategie en campagne. 

related partner content for mobile comes here

Bol.com wil hét modeplatform worden en lanceert campagne 

'Dichtbij dus en met een knipoog'

Niels Moes, manager marketing en communicatie bij bol.com: 'We wilden bol.com als een volwaardige modewinkel positioneren op een manier die bij bol.com past. Dichtbij dus en met een knipoog.'

Heleen Hidskes, strategy director bij Dept voegt daaraan toe: ‘Herkenbaar, humoristisch en oplossingsgericht: we introduceren het modeplatform geheel in bol.com-stijl, zonder onder te doen voor andere mode e-tailers. Met frisse fotografie guidelines, styling en visuele identiteit laten we via diverse kanalen zien dat we ook de mode behoeftes van Nederlanders en Vlamingen snappen, zodat meer consumenten zich ook naar bol.com bewegen voor een nieuwe outfit, inclusief accessoires.’ 

Lees ook: Bol.com richt zich met nieuwe campagne op 'stenen' winkeliers

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in