Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne 'NL leert door' vergelijkt Nederlandse werkenden met hun mobieltje

We krijgen geen levenslang meer, maar blijven juist altijd up to date.

Levenslang leren klinkt toch een beetje als een straf voor de eeuwigheid, terwijl altijd up to date zijn positievere associaties oproept.

related partner content for mobile comes here

Dat is zo ongeveer de gedachte geweest bij de campagne 'NL leert door' de het Ministerie van Sociale Zaken heeft gelanceerd. Met de campagne wil de overheid  werkgevers en werknemers stimuleren om juist nu na te denken over de toekomst. Het biedt daarbij gratis loopbaanadvies en online scholing aan. De campagne  is ontwikkeld door D&B, Open Now en TBWA (samen DOT). 

In de campagne wordt de vergelijking met de telefoon uitgewerkt. Velen van ons hebben sinds onze jeugd niet meer aan onze kennis gewerkt, maar we vinden het wel heel normaal om elke maand onze mobiel te updaten, want dan werkt hij beter. En we voelen ons goed als hij weer helemaal bijgewerkt is. Zo zou dat ook moeten werken voor het werk dat we doen

Bureau: DOT (Open Now)

Productie: Yune

Verantwoordelijk bij Rijksoverheid: Vivienne Scheltema (Ministerie van Sociale Zaken)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in