Overslaan en naar de inhoud gaan

Blauw Gras wint social-account Samsung

Na 'een grondig en intensief' pitchtraject heeft Samsung voor Blauw Gras gekozen. Het account is afkomstig van Boomerang.
Samsung
Samsung

Na een 'grondig en intensief' pitchtraject heeft Samsung besloten om met Blauw Gras in zee te gaan. Naar verluid waren er zes partijen in de race tijdens het selectietraject dat volledig digitaal verliep door de uitbraak van covid-19. De afgelopen jaren maakte Boomerang de social campagnes van Samsung. 

related partner content for mobile comes here

Blauw Gras is sinds deze maand verantwoordelijk voor alle social media-activiteiten, wat onder meer creatie en productie van content en het maken van campagnes en activaties van Samsung in Nederland en België omvat. 

De samenwerking is inmiddels begonnen met social content rondom het Unpacked evenement. Daar heeft Samsung onder andere de nieuwe Galaxy Note20, Galaxy Tab S7, Galaxy Buds Live en Galaxy Watch3 gelanceerd. 

Het pitchproces liep volgens Erik Wiese, co-founder van Blauw Gras wel anders dan anders omdat de volledige pitch digitaal verliep en er geen fysieke presentatie plaatsvond. 'Gelukkig is het ons gelukt om de juiste energie over te brengen.' 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in