Overslaan en naar de inhoud gaan

De Bijenkorf kiest Merkle Nederland voor online

Het gaat om een strategische samenwerking waarbij ook wordt gekeken naar de groeipotentie in verdere internationale expansie.
Bijenkotf
© 123RF
Bijenkotf
© 123RF

De Bijenkorf heeft Merkle Nederland gekozen als strategische partner voor search engine advertising, data, technologie en optimalisatie. Merkle is onderdeel van Dentsu Aegis Network. De samenwerking met de Bijenkorf gaat in eerste instantie over de Nederlandse markt, maar het is de bedoeling dat er uitbreiding komt naar internationale markten.

related partner content for mobile comes here

De Bijenkorf is als online retailer actief in Nederland, België en Duitsland. Merkle heeft de opdracht om de Bijenkorf te helpen met de paid search strategie en het in kaart brengen van groeipotentie op het gebied van verdere internationale expansie, versterking van alle online kanalen en ondersteuning bij de transitie naar local online advertising.

Marc Mulder, senior online marketeer bij de Bijenkorf, zegt dat het retailmerk voor Merkle heeft gekozen voor de aanwezige kennis en ervaring in retail en de data-gedreven aanpak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in