Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de shortlists van SAN Adverteerder en Bureau van het Jaar

De shortlists van Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn door de ABC-jury vastgesteld.
SAN Accenten
SAN Accenten

De ABC-jury van de SAN Accenten selecteert jaarlijks op basis van vaste criteria wat de beste bureaus en adverteerders van het afgelopen jaar zijn geweest. In twee rondes hebben zij de shortlists voor de drie ABC Accenten 2019 vastgesteld.

related partner content for mobile comes here

Op alfabetische volgorde zijn dat:

Adverteerder van het Jaar 2019

  • Albert Heijn
  • De Vegetarische Slager
  • SIRE

Bureau van het Jaar 2019

  • Achtung! mcgarrybowen
  • Dept
  • TBWA\NEBOKO

Consistent Accent 2019

  • ASN Bank
  • Jumbo Supermarkten
  • OHRA

De negen genomineerden presenteren hun case op dinsdag 15 september aan de ABC jury bij PwC aan de Zuidas te Amsterdam.

SAMENSTELLING ABC JURY 2019

Onafhankelijke voorzitter: drs. Jolande Sap

BvA bestuur: Frenkel Denie (FrieslandCampina) en Louise Meijer (VodafoneZiggo)

Externe deskundigenMary Hoogerbrugge (De Positioneerders) en Ronald Voorn (Hogeschool Utrecht en Universiteit Twente)

Vakmedia: Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune), Nicolette Hulsebos (FONK) en Susanne van Nierop (Adformatie)

SAN bestuur: Léontine Admiraal (PwC), Jeroen Hubert (Accell) en Ewa Skotncki (Fairphone).

De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de Live Stream uitzending vanuit Studio 21 op 30 september om 16.30 uur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in