Overslaan en naar de inhoud gaan

Forbo Flooring Systems kiest voor Lemon Scented Tea

Wereldwijde campagne marmoleum ‘Live Forward' van start.
Marmoleum
Marmoleum

Forbo Flooring Systems heeft Lemon Scented Tea gekozen als lead agency voor het wereldwijde marmoleum campagneconcept. Het bureau heeft een wereldwijde campagne ontwikkeld met de naam ‘Live Forward' voor de milieuvriendelijke vloer van Forbo.
 

related partner content for mobile comes here

Forbo Flooring Systems komt met de eerste CO2-neutrale vlakke vloer gemeten vanaf de oorsprong tot aan gereed product. Waar het voorheen ging over de levenslange kwaliteit van de vloer, speelt het bedrijf nu in op consumentenvraag naar complete duurzaamheid.

'Live Forward’ loopt al in Amerika, eind dit jaar wordt de campagne wereldwijd uitgerold. Het is de start van een driejarenplan om de marmoleum business van Forbo 'naar de digitale wereld te vertalen en emotie toe te voegen'. Het merk richt zich eerst op het onderwijs, de zorg en het zakenleven. 

Credits

Klant: Forbo Flooring Systems

Verantwoordelijk bij klant: Edo Rem, Rowena de Roos

Bureau: Lemon Scented Tea

Regie: Menno Fokma

Productie: Wolfstreet

Post-productie: The Compound

Music & Sound: Audentity

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in