Overslaan en naar de inhoud gaan

Algemeen directeur Patrick Swart weg bij WPG Uitgevers

Hij vertrekt 'omdat er een nieuwe fase aanbreekt' bij de uitgever.
Patricjk Swart
© WPG.nl
Patricjk Swart
© WPG.nl

Patrick Swart stopt als algemeen directeur bij WPG Uitgevers. Dat heeft hij aan de uitgeverij meegedeeld.

Swart begon medio 2016 bij WPG. Onder zijn leiding is de organisatie vernieuwd, innovatie gedreven gaan werken, zijn verlieslatende activiteiten gereorganiseerd of afgestoten en nieuwe initiatieven in de markt geïntroduceerd. Zo werd onder meer Voetbal International verkocht.

Swart blijft nog tot november 2020 aan. 
 

related partner content for mobile comes here

 Een nieuwe fase breekt aan voor WPG en het is daarmee een logisch moment te stoppen, laat Swart weten. 'Na veelbewogen jaren waarin grote stappen zijn gemaakt is WPG in een nieuwe fase beland. Dit is een logisch moment om de balans op te maken en de organisatie verder te brengen.'

De komende tijd moet duidelijk worden wie Patrick Swart op zal volgen.

Vorige week werd de komst van Corine D'Haans als nieuwe directeur WPG Media (de bladentak van de uitgever).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in