Overslaan en naar de inhoud gaan

COC presenteert ‘s werelds eerste ontmoetings-app voor LHBTI-jongeren onder de achttien

Campagne gelanceerd ter promotie van platform Jong&Out dat toegang biedt tot een community van duizenden tieners.
COC presenteert ‘s werelds eerste ontmoetings-app voor LHBTI-jongeren onder de achttien
COC presenteert ‘s werelds eerste ontmoetings-app voor LHBTI-jongeren onder de achttien
© COC
COC presenteert ‘s werelds eerste ontmoetings-app voor LHBTI-jongeren onder de achttien
COC presenteert ‘s werelds eerste ontmoetings-app voor LHBTI-jongeren onder de achttien
© COC

COC lanceert ’s werelds eerste ontmoetings-app voor LHBTI-jongeren onder de achttien, Jong&Out. Volgens COC, de Nederlandse belangenorganisatie LHBTI personen, is het de eerste app in de wereld waarmee LHBTI-jongeren onder de achttien op een veilige manier met elkaar in contact kunnen komen. Amsterdamse contentmarketingbureau Yune ontwikkelde belangenloos een online campagne ter promotie van van het nieuwe jongerenplatform

related partner content for mobile comes here

Ontmoetings-app voor LHBTI-jongeren Jong&Out - COC - Yune

Eigen omgeving

COC vertelt dat LHBTI-jongeren zich al vroeg bewust zijn van hun gevoelens maar daar niet altijd over kunnen of durven te praten in hun eigen omgeving. De belangenorganisatie wil hier met de app verandering in brengen.

 

 

De social media app is is volgens de ontwikkelaars uniek voor LHBTI-tieners en biedt toegang tot een community van duizenden LHBTI-jongeren. COC benadrukt uit dat de identiteit van de jongeren bij aanmelding wordt gecontroleerd waarna de jongeren nieuwe vrienden kunnen maken en met elkaar kunnen praten over hun coming-out, de liefde en gender in het algemeen.

Lees ook: Zelfportretten van jonge kunstenaars vertellen over ontdekkingsreis naar eigen identiteit

Influencers uit de LHBTI-community

Naast de video interviewde Yune influencers uit de LHBTI-community, zoals Hanna van Vliet, Robbert Rodenburg en Nanoah Struik en vroeg hen om hun licht te laten schijnen over de nieuwe app. Het resultaat wordt in de komende weken online geplaatst.

Lees ook: Diesel lanceert controversiële LGBTQ-campagne met onverwachte twist
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in