Overslaan en naar de inhoud gaan

Biologisch jenevermerk Jajem presenteert generatie-commercial: Gajes

Plat Amsterdamse video moet duidelijk maken dat Jenever niet alleen voor ouwelui is, zoals velen nog denken.
Biologisch jenevermerk Jajem presenteert generatie-commercial: Gajes
Biologisch jenevermerk Jajem presenteert generatie-commercial: Gajes
© Studio Studio
Biologisch jenevermerk Jajem presenteert generatie-commercial: Gajes
Biologisch jenevermerk Jajem presenteert generatie-commercial: Gajes
© Studio Studio

Jajem, dat jenever betekent in het oud Amsterdams, lanceert generatie-commercial Gajes om jonge jenever weer op de 'jonge' kaart te zetten. Door gebruik te maken van twee generaties wil het Amsterdamse merk  duidelijk maken dat de jonge jenever niet alleen voor de oudere doelgroep is. 

related partner content for mobile comes here

Bekijk Gajes

Jenevermerk Jajem presenteert Gajes

Jenever iets voor oudjes

Sunny Bakhtiar, een van de oprichters van Jajem over het doel van de video: ‘Wij merken dat zelfs nu Jajem al vier jaar bestaat, we nog best vaak de vraag krijgen of Jenever niet iets voor oudjes is. Dat is niet zo, want een kopstoot is voor alle, volwassen leeftijden. Er zijn meer jenevers gelanceerd die zich in een hele 'hippe' laag begeven. Daarnaast heeft Jenever een fantastische geschiedenis en willen we een oud Amsterdams verhaal in een nieuw jasje steken, welke uiteindelijk niet veel met het originele verhaal verschilt.’

Jajem - Amsterdams jongste Jenever
Jajem - Amsterdams jongste Jenever

Filmproductiehuis

De commercial is geproduceerd door het nieuwe filmproductiehuis 'Studio Studio' gerund door Esther Ris, executive producer en Lars Brink, regisseur. Hugo Koolschijn en Tobias Kersloot spelen de hoofdrol in de Gajes-commercial.

Lees ook: Hooghoudt trekt de wijde wereld in, te beginnen bij China

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in