BvA-bestuurslid Nathalie Lam licht toe wat de adverteerdersbond doet om zijn leden aan te jagen op het gebied van diversiteit en inclusie.
Het zou eerste media-inkoopbureau zijn dat MFA-sites uitsluit. In Nederland deed GroupM dit overigens al.
Adformatie doet verslag van het VIA-evenement waarop adverteerders leren over relevante ontwikkelingen.
De eerste aflevering, met Willem Verschuur (Louwman), is nu te beluisteren. De podcastserie is ontwikkeld door Airborne.
De bank laat verschillende medewerkers uit de LGBTI+-gemeenschap aan het woord die vertellen over de barrières die zij moesten slechten.
Carol Rock schrijft dat, nu balans opgemaakt wordt sinds de dood van George Floyd, urgentie voor diversiteit en inclusie hoger is dan ooit.
'Ondanks goede intenties van de bureauwereld ontbreekt het aan knowhow om een oprechte verbinding te maken.'
Heeft Black Lives Matter het marketing- en reclamevak veranderd? Een rondvraag onder bureaus en brancheorganisaties.
Bibiana Manancourt en Ayisha Laura Zampou maakten een docu-serie over vrouwen van gemixte afkomst en de zoektocht naar hun identiteit.