Unbrick One, Mud Jeans x Van Gogh Museum en Zeeman zijn de andere grote winnaars bij de duurzame SBI Vakprijzen.
In de perceptie van het Nederlandse publiek is Tony’s het meest duurzame merk. Het verschil met nummer twee is klein.
Sustainable Brand Index 2022: De Nederlandse consument vindt Vegetarische Slager het meest duurzame merk.
SBI maakt de finalisten bekend van de duurzame verkiezing ‘Initiatief van het Jaar 2022’.
Tony’s Chocolonely is wederom de winnaar bij de SBI, maar het scheelde maar een haar of het merk was van het erepodium gestoten.
De vakprijs wil een eerbetoon zijn aan een uitzonderlijk duurzaam initiatief op de Nederlandse markt.
Geen verrassingen bij de jaarlijkse Sustainable Brand Index, alleen bij de categorie ‘Banken’ is er iets opmerkelijks aan de hand.
De overall winnaar - het meest duurzame merk van Nederland - is opnieuw Tony’s Chocolonely.
De duurzame ranking werd dit jaar voor de tweede keer gepubliceerd. ‘Ons doel is om de standaard te worden.’