Onze balkoncriticasten zijn laaiend enthousiast over de nieuwe campagne van G-Star Raw. 'Actueel, gedurfd, op het randje, alles zit erin!'
Met de internationale campagne, door The Family, maakt het fashionmerk een statement: jeans moeten zo lang mogelijk meegaan.
Bekijk hier de nieuwe ranglijst van de Instagram Top 100 en de TikTok Top 25 voor Nederlandse merken in Q1.
Keuze voor 'damesachterwerk centraal' is gewaagd in tijden waar het gevoelig ligt om vrouwen als lustobject te presenteren.
Met de samenwerking willen de artiest en het modemerk zowel artistieke als persoonlijke expressie centraal stellen: 'De kunst van de naald'.
Het Certified Tailors-project, dat moet helpen de fashion footprint te reduceren, wordt kracht bijgezet met nieuwe campagne.
Gwenda van Vliet deelt in Random Pic(k) Of The Day For A Week haar inspiratie.
Dirk Mulder, sector banker Trade & Retail ING: 'De consument van de toekomst switcht continu tussen twee werelden: de fysieke en digitale.'
Gwenda van Vliet, cmo G-Star: ‘Het gaat goed bij ons, kwestie van ‘direct doorpakken’, eigen kanalen ‘oplijnen’ en partnerkanalen opschalen'