Verheijens toetreding tot het BVA-bestuur moet nog wel worden goedgekeurd tijdens de ALV in april 2025, net als dat van Els Dijkhuizen.
Recent onderzoek wijst uit dat carbon-emissie-tool Adgreen pas kan gaan vliegen als de betrokkenheid breed gedragen wordt.
Dijkhuizen: ‘Net als BVA houd ik ervan om het marketingvak verder te ontwikkelen in professionaliteit en effectiviteit.’
BVA: 'Het betekent meer slagkracht bij het opkomen voor de belangen van onze leden.'
De standaard is een gezamenlijk initiatief van bureaus, adverteerders en media-exploitanten, dat geïnitieerd is door BVA en Via.
Smith was sinds 2018 bestuurslid. De zoektocht naar een opvolger loopt.
Het event ‘No washing, no hushing’ moest bedrijven aanmoedigen om hun rol in positieve verandering te omarmen.
‘Bezuinig niet op de NPO’ is de kernboodschap in de brief die BVA stuurde aan informateurs Dijkgraaf en Van Zwol.
Woensdag zei de Europese privacywaakhond: ‘Einde aan personalized ads op Facebook en Insta.’ De BVA hamert op ‘gedeelde belangen’.