Brenda Smith, director marketing & customer experience bij A.S. Watson, heeft bij de laatste Algemene Ledenvergadering afscheid genomen van het bestuur van BVA. Zij was sinds 2018 bestuurslid en als portefeuillehouder Effectieve Marketing nauw betrokken bij de bvA Commissie Effectief. Ook vertegenwoordigde zij de belangen van bvA bij de totstandkoming van NMO.
Tijdens de afgelopen ALV stelde Smith vast dat de waarde van BVA, belangenbehartiger van merken en merkleiders, het afgelopen jaar wederom is bewezen. 14 nieuwe organisaties sloten zich aan bij het netwerk. Smith: ‘Dit is het vierde opeenvolgende jaar waarin we groeien en daar zijn we als bestuur enorm trots op.’
Scherpe visie
Voorzitter Erik van Engelen bedankte Smith voor haar enorme bijdrage aan het netwerk: ‘Brenda heeft er de afgelopen zes jaar mede voor gezorgd dat BVA zichtbaarder is en meer voor elkaar krijgt, niet in de laatste plaats op het gebied van effectieve marketing. We gaan haar scherpe visie zeer missen, maar gelukkig: tot ons grote genoegen blijft Brenda actief namens BVA als lid van de Effie Stuurgroep’. De zoektocht naar een opvolger van Smith als bestuurslid van BVA is in gang gezet. ‘We zijn in contact met een opvolger.’
Totdat die opvolger is aangekondigd, ziet de samenstelling van het BVA-bestuur er als volgt uit:
Erik van Engelen (voorzitter) – Zelfstandig ondernemer
Nicole Freid (vice-voorzitter/penningmeester) – Directeur Marketing & Innovatie HAK
Arno de Jong – CMO Nederlandse Loterij Organisatie
Aart Jan van Triest – Zelfstandig ondernemer
Theo van Uffelen – European Marketing Manager Yakult Europe B.V.
Nathalie Lam – ESG Brand Marketing Lead Philips
Charlotte Zelders – Marketing Director Funda
Richard van Schaik, Partner en specialist Privacy en Media/Entertainment bij DLA Piper
34 webinars
Tijdens de ALV werd teruggeblikt op het afgelopen verenigingsjaar. BVA organiseerde in 2023 34 webinars en live-events waar in totaal meer dan 1.1000 deelnemers bij aanwezig waren. De gemiddelde waardering voor deze evenementen was een ruime 8. Het ledenbestand is gegroeid naar 147 leden per 1 januari 2024. De nieuw aangesloten merken zijn: ARAG, Arbo Unie, Bitvavo, Carpetright, EY, KB nationale bibliotheek, Kia, Kraft Heinz, Lassie, Maandag®, Nederlandse Spoorwegen, Nomad Foods/Iglo, Santa Maria en Tasty Basics.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!