Els Dijkhuizen, marketing director bij Heineken Nederland, wordt bestuurslid bij BVA. Haar voorgenomen benoeming werd gisteravond tijdens het jaarlijkse BVA CMO-diner althans aan het netwerk voorgesteld. De officiële benoeming van Dijkhuizen volgt na goedkeuring van de BVA-leden tijdens de eerstvolgende Algemene Ledenvergadering. Dan volgt Dijkhuizen Brenda Smith (A.S. Watson en onlangs door Adformatie uitgeroepen tot CMO of the Year) op. Smith nam afgelopen april afscheid na zes jaar bestuurslidmaatschap.
Authentiek
Dijkhuizen - meer dan 25 jaar brede commerciële marketing- en saleservaring - is als marketingdirecteur van Heineken Nederland verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van de merken die Heineken actief ondersteunt, waaronder Heineken, Amstel, Affligem, Texels en Desperados. Bij de voorgenomen benoeming zegt ze: ‘Net als BVA houd ik ervan om het marketingvak verder te ontwikkelen in professionaliteit en effectiviteit. Creativiteit is daarbij een key driver om de status quo te veranderen en om groei te realiseren.’
BVA-voorzitter Erik van Engelen noemt Dijkhuizen authentiek. ‘Ze haalt het beste in mensen naar boven en heeft zowel creatief als analytisch talent.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!