Adfactor, BrandDeli, Triade Media en RTL moeten samen salespartij worden met 'extreme klantenfocus'
Het is een propositie naast de diensten van RTL-BrandDeli.
Riedel en ZIGT zetten in op millennials en boodschappers met kinderen om nieuwe smoothie in de markt te zetten
De CEO van RTL Nederland over RTL4, samenwerken in data, waarom de samenwerking met Talpa niet lukte en de integratie van BrandDeli.
Maar hoe zorg je ervoor dat de asperge bovenaan het boodschappenlijstje van de Millennial komt te staan?
Tv-exploitanten moeten steeds harder knokken om de daling van kijkcijfers tegen te gaan, concludeert GroupM uit cijfers van Q1 2019.
Maar in hoeverre is billboarding in staat om meer diepgaande reclame-effecten op merk te realiseren?
Er was onvoldoende draagvlak onder het salesplatform waarin negen Nederlandse mediabedrijven samenwerkten.
Met dalende kijkcijfers en hogere prijzen zal RTL adverteerders moeilijk vast kunnen houden, verwacht Rogier Bruggeman van Zigt.