Overslaan en naar de inhoud gaan

Viacom Benelux begint Advanced Marketing Solutions voor contentmarketing

Het is een propositie naast de diensten van RTL-BrandDeli.
Ex on the beach Double Dutch
Ex on the beach Double Dutch

Viacom Benelux komt met een nieuwe propositie rond contentmarketing: Advanced Marketing Solutions. Volgens Executive Vice President Maurice Hols speelt het mediabedrijf daarmee in op een groeiende behoefte van adverteerders, met name onder jongerenmerken. Advanced Marketing Solutions is een aanvullende propositie op de bestaande commerciële diensten die RTL-BrandDeli namens Viacom aanbiedt. Michel Palmen gaat Advanced Marketing Solutions leiden.

related partner content for mobile comes here

Advanced Marketing Solutions moet merken de mogelijkheid geven samen te werken met contentteams van Viacom Benelux op specifieke domeinen voor jongeren, zoals muziek, mode, fitness, comedy en gaming. De nadruk komt te liggen op ‘always-on’ digitale content waarbij adverteerders hun merkboodschappen kunnen vertellen bij de media van Viacom Benelux, onder meer Nickelodeon, MTV, Comedy Central en Spike. Er zijn drie strategische pijlers: jongerenexpertise, (branded) storytelling en (digital) content distributie.

Hols: 'We maken wekelijks miljoenen contacten met jongeren: van kids tot jong volwassenen. Met name onze digitale kanalen groeien exponentieel: zo leveren we inmiddels 21 miljoen videostreams per maand en groeit dit aantal met 20 procent ten opzichte van vorig jaar.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in