RTL integreert alle salesactiviteiten in nieuw salesbedrijf Ad Alliance
Adfactor, BrandDeli, Triade Media en RTL moeten samen salespartij worden met 'extreme klantenfocus'
RTL Nederland kondigt vandaag aan dat het de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, Triade Media en RTL integreert in een nieuw bedrijf met de naam Ad Alliance. Video en digitaal zijn daarbij de belangrijkste assets. De thuisbasis wordt het pand naast RTL in Hilversum en er blijven twee ‘hubs’ in gebruik: die van BrandDeli in Amsterdam en die van Adfactor in Den Haag (ook onder de naam Ad Alliance).
Ad Alliance gaat per 1 januari 2020 van start. De eerste helft van 2020 is gericht op integratie van BrandDeli, Triade Media en RTL. Eind volgend jaar volgt integratie van de activiteiten van Adfactor. Ton Rozestraten gaat Ad Alliance leiden in zijn functie als chief sales officer en blijft in de hoofddirectie van RTL.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid