‘Test jij ‘m ook’ is de eerste campagne waarin RTL, BrandDeli en Exterion Media hun krachten bundelen op concept, creatie en distributie en laat zien dat deze samenwerking een sterke oplossing is voor adverteerders. Deze kunnen nu op één plek terecht voor creatie, productie en distributie voor formats, commercials en andere crossmediale oplossingen over zowel het netwerk van BrandDeli als de zenders en merken van RTL.
CoolBest heeft nu ook smoothies: 100% fruit zonder toegevoegde suikers. Om dit aan de doelgroep te laten weten, ontwikkelde BrandDeli een campagneconcept met de titel: ‘Test jij ‘m ook’. In verschillende spots proeven de doelgroepen het product en geven zij hun ‘ongesuikerde’ mening. Creatieve segmentatie zorgt ervoor dat elke doelgroep een uiting op maat te zien krijgt. De spots worden uitgezonden op de BrandDeli-zenders en bij RTL om de boodschappers met kinderen nog beter te bereiken.
Daarnaast is een integratie in RTL 4’s nieuwe primetime programma ‘All Together Now’ onderdeel van het concept. In deze muzikale hitshow, gepresenteerd door Chantal Janzen, maken zangers en zangeressen van alle leeftijden hun opwachting voor 100 juryleden. In de speciaal ingerichte CoolRoom trekken de muziekexperts zich terug om te jammen en de opnames te bespreken. Met billboards, breakbumpers en commerciële promo’s met gebruiksmomenten claimt CoolBest haar positie als hoofdsponsor van het programma.
De outdoor-kracht van partner Exterion Media wordt ten slotte ingezet om de doelgroep juist on the go, waar dit product zich uitstekend voor leent, te bereiken. De positieve vibe van de TV-show en het massabereik via diverse mediakanalen zullen het drankje ten goede komen!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!