‘Sommige mensen zullen misschien zeggen: “Gefeliciteerd, een groene punt en een streep”, maar we hebben veel opties onderzocht.’
De Gouden Effie-winnaar was een gierend succes, ‘maar biedt op dit moment te weinig ruimte voor individuele belangen’.
De verzekeringen van beide merken worden vanaf 17 april aangeboden onder de naam A.S.R.
Nieuwe campagne zet het Vitality-programma van a.s.r. centraal. De app krijgt na een aangepast beleid één-ster-recensies van gebruikers.
De verzekeraar nodigt mensen uit om de ‘gezonde twijfel-test’ te doen.
UPDATE Beide merken werken al sinds 2009 samen als één team, zegt ceo Jos Baeten. Een tv-campagne maakt het verhaal publiek.
In een nieuwe ‘Dit is de tijd van doen-commercial’, wil de verzekeraar consumenten richting duurzaam schadeherstel nudgen.
De verzekeraar schetst het beeld dat mensen het buitenleven misschien verleert zijn.
Hulp met vergroenen eigen woning en verdere uitrol van het Vitality-programma moeten bijdragen aan de verdere groei van de onderneming.