A.s.r. laat in nieuwe commercial zien dat het leven weer meer buiten gaat zijn
De verzekeraar schetst het beeld dat mensen het buitenleven misschien verleert zijn.
A.s.r. lanceert een nieuwe televisiecommercial die inspeelt op dat Nederlanders voorzichtig steeds meer naar buiten mogen. De verzekeraar waakt ervoor dat het buitenleven misschien verleerd is.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De verzekeraar legt uit: 'We hebben alleen met z’n allen zó lang binnen gezeten, dat we het buitenleven misschien wel verleerd zijn.' Volgens a.s.r. gaat dat geheid schade opleveren. A.s.r. Verzekeringen maakt in de commercial bekend dat ze voor het 'nieuwe' buitenleven het voordeelpakket schadeverzekeringen aanbiedt. Daarnaast maakt de verzekeraar, die claimt het met liefde te doen, ook bekend dat er gekozen kan worden om de schade duurzaam te laten repareren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den Haag
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidWel jammer dat Pascal Engbers het Nederlands verleerd is.