A.s.r. laat in nieuwe commercial zien dat het leven weer meer buiten gaat zijn

De verzekeraar schetst het beeld dat mensen het buitenleven misschien verleert zijn.

A.s.r. lanceert een nieuwe televisiecommercial die inspeelt op dat Nederlanders voorzichtig steeds meer naar buiten mogen. De verzekeraar waakt ervoor dat het buitenleven misschien verleerd is.

De verzekeraar legt uit: 'We hebben alleen met z’n allen zó lang binnen gezeten, dat we het buitenleven misschien wel verleerd zijn.' Volgens a.s.r. gaat dat geheid schade opleveren. A.s.r. Verzekeringen maakt in de commercial bekend dat ze voor het 'nieuwe' buitenleven het voordeelpakket schadeverzekeringen aanbiedt. Daarnaast maakt de verzekeraar, die claimt het met liefde te doen, ook bekend dat er gekozen kan worden om de schade duurzaam te laten repareren. 

Dit is de tijd van meer naar buiten.

Credits:

klant: a.s.r.

Media: Media reverse

Bureau: TheMerge

Productie: TheMerge
Muziek: Vijay Kanhai

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
sikko gerkema
Wel jammer dat Pascal Engbers het Nederlands verleerd is.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie