Overslaan en naar de inhoud gaan

A.s.r. laat in nieuwe commercial zien dat het leven weer meer buiten gaat zijn

De verzekeraar schetst het beeld dat mensen het buitenleven misschien verleert zijn.

A.s.r. lanceert een nieuwe televisiecommercial die inspeelt op dat Nederlanders voorzichtig steeds meer naar buiten mogen. De verzekeraar waakt ervoor dat het buitenleven misschien verleerd is.

related partner content for mobile comes here

De verzekeraar legt uit: 'We hebben alleen met z’n allen zó lang binnen gezeten, dat we het buitenleven misschien wel verleerd zijn.' Volgens a.s.r. gaat dat geheid schade opleveren. A.s.r. Verzekeringen maakt in de commercial bekend dat ze voor het 'nieuwe' buitenleven het voordeelpakket schadeverzekeringen aanbiedt. Daarnaast maakt de verzekeraar, die claimt het met liefde te doen, ook bekend dat er gekozen kan worden om de schade duurzaam te laten repareren. 

Dit is de tijd van meer naar buiten.

Credits:

klant: a.s.r.

Media: Media reverse

Bureau: TheMerge

Productie: TheMerge
Muziek: Vijay Kanhai

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
sikko gerkema

Wel jammer dat Pascal Engbers het Nederlands verleerd is.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in