Overslaan en naar de inhoud gaan

En weer raakt Heineken de juiste snaar met nieuwe commercial

Nieuwe video 'Connections' laat precies zien hoe we nu samen zijn... En hoe schattig mis dat ook gaat.
Heineken - Connections
Heineken - Connections
© Heineken
Heineken - Connections
Heineken - Connections
© Heineken

Heineken lanceert een nieuwe video-campagne: 'Connections'. In de video laat de internationale bierbrouwer zien hoe we nu samen komen, proosten, connecten en disconnecten. Het is een proost, op alle manieren die gevonden zijn om nu te kunnen proosten.

related partner content for mobile comes here
Heineken - Reconnecting...
Heineken - Reconnecting... Heineken

Heineken - Connections

It's the best way to get together

De video is herkenbaar en pretentieloos. Alleen thuis, of samen. Alleen aan tafel met een biertje, online proosten met vrienden terwijl de telefoon omvalt. Lopend door het huis met de laptop, zoeken naar de wifiverbinding. De batterij leeg op het verkeerde moment. Geen geluid, geen gehoor, geen Heineken. Het beeld verkeerd. Enkel een voorhoofd in zicht. Alles dat het proosten en samenzijn op dit moment is, wordt natuurgetrouw weergegeven in de één minuut en zeven seconden durende video met afsluitend de eenvoudige doch duidende boodschap:

'It's not the best get-together, but it's the best way to get together.'

Bekijk ookHeineken bezorgt je heimwee en kippenvel met zijn ode aan nabij.

Heineken - Connections
Heineken - Connections Heineken

Credits:

Bureau: Publicis Italie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in