Overslaan en naar de inhoud gaan

Prioderm: quarantaine-kapsels en luizen zijn geen goede combinatie

De kids gaan volgende week weer terug naar school. Anti-luizenmerk Prioderm belooft: géén gedoe met luizen.
Raar haar
Raar haar
© Prioderm
Raar haar
Raar haar
© Prioderm

Consumenteninzicht: ‘Er breekt een nieuwe periode aan waarin mensen weer meer bij elkaar in de buurt zijn en vooral schoolgaande kinderen veel met elkaar in contact komen. Dus als de kinderen vanaf volgende week weer naar school gaan met hun quarantaine-kapsels, zijn luizen wel het laatste waar ouders én kinderen zin in hebben.’

related partner content for mobile comes here

Met dat als ondergrond lanceert Prioderm (een merk van Mylan Nederland), een campagne (bureau: Chunk Creative Agency) om dit onderwerp onder de aandacht te brengen. De boodschap van Prioderm luidt: ‘Je bent weliswaar de afgelopen tijd niet naar de kapper geweest en hebt daardoor een raar kapsel, met Prioderm heb je in ieder geval géén gedoe met luizen. En dat geeft ouders en kinderen een klein beetje extra zekerheid de komende weken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in