Samuel van Deth legt in een blog uit hoe festival Tomorrowland succes boekt met NFT's en heeft tips voor marketeers.
Merit Circle lanceert een eigen Web3-gamingplatform en -marketplace en heeft DEPT® uitgekozen als partner in dit revolutionaire project.
DEPT® heeft WEB3/DEPT® gelanceerd ter ondersteuning van het snelst groeiende segment van hun activiteiten.
Grote Marketing Enquête 2022 | Peter Meere: ‘We weten nog niet precies wat we ermee kunnen, maar wel dát we er iets mee kunnen.'
Grote Marketing Enquête 2022 | Maar 17 procent is hands-on bezig met Web3-dingen; meestal Metaverse en NFT’s.
HighFive wil bewijzen dat NFT's en metaverse-omgevingen geen hype zijn, maar kansen voor merken bieden.
In een speech bij Global Marketer Week 2022 benadrukt Braams het belang van ethisch handelen. ‘Problemen niet oplossen maar voorkomen.’
Vacatures wijzen op Spotify's interesse in NFT's. Concrete plannen zijn nog niet op te maken.
Ideaal leesvoer voor marketeers die worstelen met NFT's en de Metaverse.