Albert Heijn, Jumbo, Plus, Aldi en Lidl spelen zichzelf in de kerstkijker.
Het enorme online bereik van Haegens moet meerdere generaties aanspreken.
De drie vernieuwingen moeten de app nuttiger maken voor de 4,5 miljoen maandelijkse gebruikers.
De campagne, ontwikkeld door Jump Retail, brengt de 'Spar Foodclub' voor het voetlicht.
Plus is nu de zoveelste 'voordeelbrenger' in supermarktland en dat is eeuwig zonde, vindt foodspecialist Olaf van Gerwen.
De supers besparen tienduizenden euro's per jaar door te stoppen met de papieren folder en zeggen dat hun omzet niet veranderd is.
Het aantal aanbiedingen van vleesvervangers is juist gestokt, aldus de organisatie.
De samenwerking houdt in dat medewerkers van zelfstandige Spar-winkels producten inpakken en meegeven aan de bezorgers.
De marktaandelen van supermarkten blijven schuiven, meldt Hiiper als marktonderzoeker.