De samenwerking moet Picnic’s naamsbekendheid versterken in Nederland, Duitsland en Frankrijk.
Een rondgang langs (sociale) media, met een greep uit de reacties op de zege van MVDP bij het wereldkampioenschap op de weg in Glasgow.
De supermarktketen blijft vooralsnog wel sponsor van schaats- en wielrenploeg Jumbo-Visma.
‘Hoogste tijd om de maatschappelijke betekenis van sport voor sportorganisaties en voor sponsors te verbeteren.’
Sportsponsoring is voor veel bedrijven een belangrijk marketinginstrument, maar hoe zorg je voor een optimale ROI? Lees er hier meer over.
Het megabierglas dat de winnaar van de 56ste Amstel Gold Race op het podium vasthield was een behoorlijk maatje te groot volgens de RCC.
Nationale-Nederlanden kijkt met trots terug op 41ste editie NN Marathon Rotterdam.
Het gaat om UEFA Women's Champions League, UEFA Women's EURO 2022 en 2025 en W Series.
Merken hebben zich niet van hun beste kant laten zien tijdens de sportzomer, maar er zijn winnaars. En tips voor hoe het beter kan.