Picnic verbindt zich aan wielerploeg: Team Picnic PostNL

De samenwerking moet Picnic’s naamsbekendheid versterken in Nederland, Duitsland en Frankrijk.

Team Picnic PostNL

Picnic wordt titelpartner van wielerploeg Team Picnic PostNL, actief op WorldTour-niveau. Deze samenwerking, tot minimaal 2028, moet Picnic's naamsbekendheid in Nederland, Duitsland en Frankrijk versterken en gezamenlijke waarden als innovatie en gezondheid onderstrepen.

Volgens Michiel Muller, medeoprichter van Picnic, past de samenwerking naadloos bij de waarden van het bedrijf: ‘Vanaf volgend seizoen zijn we vier jaar lang trotse partner van Team Picnic PostNL. Wielrennen bevordert gezondheid en verbinding, net zoals wij dat doen door dagelijks verse, gezonde producten te leveren. Net als professionele wielrenners trotseren onze runners alle weersomstandigheden en streven ze altijd naar het beste resultaat.’ Muller benadrukt hoe deze samenwerking de gezamenlijke focus op innovatie en teamwork onderstreept.

 

Gezonde levensstijl

Ook Iwan Spekenbrink, teammanager van Team Picnic PostNL, zegt grote voordelen in de samenwerking te zien: ‘De kernwaarden van Picnic - innovatie, kwaliteit en het promoten van een gezonde levensstijl - liggen dicht bij de onze. Met Picnic erbij zullen we de prestaties van het team verder versterken en bijdragen aan een toekomst waarin we blijven innoveren.’

Versterkte Europese aanwezigheid

Met een groeiend aantal klanten in drie landen, is het vergroten van naamsbekendheid een belangrijke strategische doelstelling voor Picnic. De opvallende tenues van de wielerploeg, waarin de kleuren van zowel Picnic als PostNL zichtbaar zijn, zullen bijdragen aan deze internationale zichtbaarheid. Het team bestaat uit drie programma’s: mannen, vrouwen en development, die allen dezelfde Keep Challenging-aanpak volgen.

Continuïteit in innovatie

Hoewel dsm-firmenich na dit seizoen geen naamgever meer is, blijft het bedrijf bij het team betrokken als innovatiepartner. CEO Dimitri de Vreeze benadrukt de sterke basis die in de afgelopen jaren is gelegd: ‘De toetreding van Picnic als nieuwe titelpartner markeert vandaag een belangrijke mijlpaal voor het team. Samen hebben we een uitstekende en veelbelovende basis gelegd voor de komende jaren.’

Ook PostNL, de mede-titelpartner, benadrukt de gedeelde focus op vooruitgang. CFO Pim Berendsen: ‘Het is deze gedeelde ambitie – grenzen verleggen en successen behalen als één team – die ons inspireert en motiveert.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie