De samenwerking moet Picnic’s naamsbekendheid versterken in Nederland, Duitsland en Frankrijk.
Samen met technisch topman Gebler blikken we vooruit op het marketingcongres op 14 november in Circa Amsterdam.
De nieuwe stop-motionfilm met het elektrisch bezorgwagentje is gemaakt door de animatiestudio achter de prijswinnende film Knor.
De drie retailers danken hun sterke positie voor een belangrijk deel aan hun loyale klanten.
De hoofdrol is wederom weggelegd voor het bekende mini-autootje, dat nu ‘op reis voor de laagste prijs’ gaat.
Het Picnic-huismerk gebruikt creatieve productverpakkingen die in veel opzichten afwijken van andere merken. De betrokkenen geven uitleg.
Picnic was al wel actief in Frankrijk (Lille) en Duitsland (grensstreek), maar maakt nu vaart.
CMO Studio | ‘Er komt waarschijnlijk een recessie aan. Gaat Ster de tarieven dan weer met 25 procent verlagen?’
Ons panel is het eens. Veel respect voor het ondernemerschap van boodschappenbezorger, maar de campagne is wat braafjes.