Hotel L'Amour heeft een nieuwe campagne -op projectbasis- voor online super Picnic ontwikkeld. De campagne kwam tot stand in samenwerking met Mascha Halberstad en Marleen Slot van productiebureau Holy Motion.
Het bekende kleine Picnic-autootje, dat ook in de vorige campagne van de hand van N=5 te zien was, is in stand gehouden. Picnic liet destijds (oktober 2022) weten ook met N=5 op projectbasis te hebben gewerkt.
Het ziet ernaar uit dat Picnic in algemene zin graag met verschillende themabureaus voor zijn campagnes samenwerkt, het kleine autootje als brand asset lijkt wel van vaste waarde te zijn.
In de nieuwe commercial gaat het Picnic-autootje ‘op reis voor de laagste prijs’. Picnic wil hiermee aan de kaak stellen dat de inkoop van producten in het buitenland in een vrije Europese markt nog steeds niet goed geregeld is. Gelukkig worden ze nog steeds altijd gratis thuisbezorgd, aldus de online super.
Het mag duidelijk zijn dat Hotel L’Amour sinds de oprichting begin dit jaar zijn stempel op het reclamelandschap drukt. In nog geen halfjaar tijd wist het bureau Hema, Riedel, Lamb Weston, Jumbo en nu dus ook (eenmalig) Picnic aan zich te binden.
De campagne voor Picnic wordt op televisie en online uitgerold.