Overslaan en naar de inhoud gaan

Toon betrokkenheid op sociale media, zegt deze startup in community management

Een gesprek met Fans Tomorrow, dat community management verzorgt voor bedrijven en bureaus.
Dennis Kind en Maurice Bonte
Dennis Kind (l) en Maurice Bonte
© Afbeelding: aangeleverd
Dennis Kind en Maurice Bonte
Dennis Kind (l) en Maurice Bonte
© Afbeelding: aangeleverd

Bedrijven die niet reageren op socialmediaberichten van (potentiële) klanten, laten volgens kenners kansen liggen. Toch worstelen veel merken met de invulling van community management, merkt Dennis Kind, medeoprichter van Fans Tomorrow. ‘Vaste medewerkers richten zich liever op hun kerntaken, uitbesteden aan een creatief bureau kost veel geld en voor veel merken is het nog relatief te klein om er een volledige community manager voor aan te nemen.’ Fans Tomorrow is hierop ingesprongen door zogeheten agents te laten antwoorden op vragen en reacties die op de socialmediakanalen van merken binnenkomen. Een businesscase die aanslaat, zo blijkt uit het aantal merken én bureaus dat samenwerkt met de startup.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in