'Iedereen kan een winnaar zijn. Maar het is niet voor iedereen weggelegd.'
'Elke stap naar voren begint met de mensen achter je', zo luidt het credo in de campagne, die is ontwikkeld door TBWA\Neboko.
Welk merk scoort er dit EK? Samen met DVJ Insights heeft Ster onderzoek gedaan. In dit blog zetten we de resultaten én learnings op een rij.
Netflix komt ook met nieuwe advertentiemogelijkheden.
De tv-zender zit in het basispakket van KPN, wat betekent dat honderdduizenden abonnees zonder meerprijs toegang hebben tot W-Sport.
Experimentele website brengt voortdurend nieuws met behulp van AI en moet steeds slimmer worden.
Adidas gooit het over een andere boeg en lanceert een 'fun' animatiecampagne met Rick & Morty. De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko.
CAMPAGNEPRAAT | Een slim idee is onhandig uitgewerkt, waardoor vooral Univé zijn waarde niet krijgt, aldus onze balkoncriticasten.
TDE deelt de beste tips om sport en digitale mogelijkheden in te zetten voor jouw marketingdoelstellingen