CAMPAGNEPRAAT | Wat vindt ons panel? Een dappere poging van Bavaria om het besmette WK lucht te geven, maar neemt daar teveel tijd voor.
In de Bavaria-campagne ‘Hele gekke tijden, de musical’ praten Sint en de kerstman over de misstanden en dilemma’s rond het WK Voetbal.
Bavaria heeft 'n bourgondisch karakter en neemt zichzelf niet al te serieus, aldus het biermerk zelf. De identiteit komt van Chuck Studio's.
Bavaria: 'Zo. Na jarenlang de ster uithangen, kan Krèk Denniël eindelijk echt genieten.'
De Youtube-serie met Streetlab-crew moet bewijzen dat de brouwer een nieuwe standaard zet in het alcoholvrije biersegment.
De Oranje-campagne van de bierbrouwer met cultheld Berry van Aerle speelt in op het bijgeloof in sport.
Het vragenrondje, onderdeel van de Carnavalsvirus-campagne, volgt op de eerder afgekondigde Raad van 11 maatregelen.
Met de campagne ‘Carnavalsvirus’ wil Brabantse brouwer de carnavalsvierder een glimlach bezorgen terwijl het oproept tot naleving regels.
‘Dit alcoholvrije bier is de nieuwe standaard in de markt, want het smaakt echt naar pils.’