Ook Randstad, GVB, Porsche en Longfonds presenteren opvallend creatief werk.
De directeur van de Pride Amsterdam heeft zo z'n bedenkingen bij terminologie als 'pinkwashing'.
CMO Studio Cannes | Marketeers zien dat hun leidinggevenden creativiteit niet omarmen. Dit is de visie van de Global CMO van Randstad.
Doel is de gemiddelde uitstoot van online display campagnes te verlagen met behoud of verbetering van de click through rate.
Stulens stelt dat marketeers zich bewust moeten zijn van de veranderende context waarin zij werken.
De experimentele campagne is ontwikkeld door Fama Volat. Jonge medewerkers van Randstad fungeren als ambassadeurs in de online videogame.
CMO Studio | Focuste Randstad vroeger veel meer op de werkgevers, nu ligt de nadruk veel meer op b-to-c.
Onze balkoncritici vragen zich af: staan werkgevers echt te pitchen voor de deur van hun doelgroep of is het gewoon een vette reclamegrap?
Het uitzendbedrijf presenteert ‘Andersom solliciteren’, door DentsuAchtung. Ook is er een gelijknamig digitaal event.