DVJ Insights ontwikkelde met Audify een nieuwe GRP-afhankelijke benchmark, die adverteerders en bureaus helpt met effectieve radioplanning.
Het aantal bedrijven en merken dat radioreclame inzet groeide eveneens naar een recordaantal, van 2.226.
NPO Radio 2 was in 2022 voor de vijfde keer achtereenvolgend de best beluisterde radiozender van Nederland.
Interview met Juri Mensink van ikwilvanmijnautoaf.nl over de keuze voor radio én de resultaten hiervan gemeten door de Ster Radiometer.
Nederlanders consumeren ook meer audio, meldt branchevereniging Audify in zijn eerste jaarrapport.
Audify presenteert de netto radioreclame-omzet van 2021. Het betreft een stijging van 23,4% ten opzichte van 2020.
We krijgen bij Ster dikwijls vragen van merken waarom en hoe radioreclame in te zetten. Deze vijf strategen uit het vak helpen je op weg
Wanneer is radio-inzet effectief? Hoe kan je reclamespot daaraan bijdragen? Wat zijn de tips en tricks?
Ook luistertijd en bereik groeien.