Welk merk scoort er dit EK? Samen met DVJ Insights heeft Ster onderzoek gedaan. In dit blog zetten we de resultaten én learnings op een rij.
Hema, Volkswagen, Jumbo, Albert Heijn, Plus, Lidl, ING, KPN, Staatsloterij en Grolsch juichen voor Oranje.
CAMPAGNEPRAAT | De balkoncriticasters zijn positief gestemd over de eerste, grote campagne rond het EK Voetbal.
Wesley Sneijder en Wesly Bronkhorst brachten een speciaal nummer uit. Plus is de eerste supermarkt met een grote EK-campagne dit jaar.
Onder meer bondscoach Ronald Koeman en influencer Soufiane Touzani werkten mee aan de door TBWA ontwikkelde campagne.
De voetbalbond hoopt zo op meer binding. Verzamelaars kunnen ook prijzen winnen.
Waarom is het veranderen van de Koninginnedagtraditie in 2014 zo vlekkeloos verlopen?
Het liefst doen bedrijven überhaupt geen uitspraken over hun al dan niet aanwezige marketingactiviteiten.
De super is zich bewust van de gevoeligheden, maar beseft ook dat veel mensen voetbalfan zijn, zegt Johan van der Zanden.