Sennheiser valt op met ‘Battery that lasts longer than yours’, Stayokay scoort met ‘2 thruths, 1 lie’, BasicFit gaat voor mentale fitheid.
Bij de Vaate vervangt Martijn Pots, de functie van Van Tol is nieuw.
Desiree Leiprecht, Diego Lauton De Oliveira en Federico Botella Padilla zijn gestart als creative directors bij het Amsterdamse bureau.
Het ‘unieke’ vleesbouquet moet de winkelervaring thuisbrengen bij de klanten die de kaars winnen.
De campagne die Ogilvy Social.Lab gaat ontwikkelen, zal Yubo neerzetten als veilige haven, waar gebruikers zichzelf kunnen zijn.
Kotecha was managing partner bij Ogilvy London en strijdt voor een meer culturele en etnische diversiteit binnen de communicatiewereld.
‘Managementmodellen leunen zwaar op simplistische logica.' Rory Sutherland vertelt over zijn nieuwe boek 'Alchemy'.
Touwtrekken aan de dekens kennen we vast allemaal wel. Ikea-campagne wil deze, en andere probleempjes oplossen.
'Werkzaamheden creatieve industrie en adviesbureaus groeien steeds verder naar elkaar toe.'