Edgar Molenaars is benoemd tot partner bij KPMG Strategy & Operations. Hij komt van Ogilvy (onderdeel van WPP) dat onlangs is samengegaan met Social Lab.
Molenaars gaat bij KPMG leiding geven aan de adviesgroep die actief is op het gebied van Customer & Brand Advisory .
Molenaars: 'De werkzaamheden van de creatieve industrie en adviesbureaus groeien steeds verder naar elkaar toe. Klanten willen in toenemende mate een geïntegreerde aanpak waarin merk, technologie en data centraal staan', zegt hij op de site van KPMG.
Molenaars zegt te geloven in het complementaire van de werelden van de consultancy en creatieve industrie en vooral in het verbinden van elkaars specialismen. 'Hierbij zetten wij Connected Enterprise in, een internationale methodiek van KPMG die organisaties helpt om te transformeren en te groeien.'
Bureaus overnemen
Tegen Adformatie meldt Molenaars dat KPMG niet - zoals bij consultants als Accenture - actief op het overnamepad gaat in de bureauwereld. 'Dat is geen doel op zich. KPMG werkt ook op een andere manier dan partijen als Accenture.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!