ING wordt het meest genoemd als sponsor van de spelen in Parijs, terwijl de bank geen partner is van NOC*NSF.
Het Olympisch reclameoffensief van het sportmerk zou een ‘klap in het gezicht’ zijn van benadeelde kledingarbeiders in Cambodja en Thailand.
'Iedereen kan een winnaar zijn. Maar het is niet voor iedereen weggelegd.'
In de FT. Opinion van juli legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de EK-campagnes van Albert Heijn, Lidl en Nike.
De video kan op sociale media op veel enthousiasme rekenen.
Nike deed een aanvraag gedaan om dat woord als handelsmerk te laten registeren. Concurrent Puma spande een zaak aan.
Zes vakgenoten kiezen hun favoriete Nederlandse en internationale campagne.
CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is onder de indruk van de productie, maar vinden het eeuwig zonde dat deze 'parel niet overal schittert'.
De video draait om het clublied van de wereldbekende voetbalclub en zet de bijbehorende kledinglijn in het zonnetje.