Nederlands publiek: ‘Nike meest passende merk bij Olympische Spelen Parijs’
ING wordt het meest genoemd als sponsor van de spelen in Parijs, terwijl de bank geen partner is van NOC*NSF.
Het Nederlands publiek vindt Nike (11 pct), Adidas (5 pct) en Coca-Cola (3 pct) de meest bij de Olympische Spelen in Parijs passende merken. De eerste twee merken zijn overigens geen partner van de spelen in Parijs, Coca-Cola wel. Door 2 procent van de Nederlanders worden Heineken, ING, Odido en Toyota genoemd als merken die het meest bij de spelen passen. Odido en Toyota zijn nu overigens partner van TeamNL bij deze spelen. Dat blijkt uit consumentenonderzoek (N=500) dat in samenwerking met Adformatie werd uitgevoerd door MSI-ACI. Respondenten kregen deze open vraag voorgelegd: ‘Welk merk vindt u het meest passen bij de Olympische Spelen in Parijs?'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid