Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands publiek: ‘Nike meest passende merk bij Olympische Spelen Parijs’

ING wordt het meest genoemd als sponsor van de spelen in Parijs, terwijl de bank geen partner is van NOC*NSF.
Spikes van Nike
Spikes van Nike
© Shutterstock
Spikes van Nike
Spikes van Nike
© Shutterstock

Het Nederlands publiek vindt Nike (11 pct), Adidas (5 pct) en Coca-Cola (3 pct) de meest bij de Olympische Spelen in Parijs passende merken. De eerste twee merken zijn overigens geen partner van de spelen in Parijs, Coca-Cola wel. Door 2 procent van de Nederlanders worden Heineken, ING, Odido en Toyota genoemd als merken die het meest bij de spelen passen. Odido en Toyota zijn nu overigens partner van TeamNL bij deze spelen. Dat blijkt uit consumentenonderzoek (N=500) dat in samenwerking met Adformatie werd uitgevoerd door MSI-ACI. Respondenten kregen deze open vraag voorgelegd: ‘Welk merk vindt u het meest passen bij de Olympische Spelen in Parijs?'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in