Nieuw modeplatform mikt op moderne vrouw die ‘soms gewoon moet rennen voor de bus’. Volgens de webwinkel is dit de grootste kopersgroep.
‘Dare to be you’ moet een ode aan eigenheid zijn en toont dat inspiratie daarvoor niet van de catwalk komt maar van de straat.
De fanwear-collectie is ontworpen in het kader van Bring the Hut home en bestaat uit badslippers, trainingspakken en een pizzapunt-ketting.
De serie, gepresenteerd door moderedactrice Nell Kalonji, zou antwoord geven op de meest gestelde vragen over jeans op Google.
‘De modelijn omvat iconische fashionitems en accessoires waarmee fans deze zomer de blits gaan maken.’
Het Certified Tailors-project, dat moet helpen de fashion footprint te reduceren, wordt kracht bijgezet met nieuwe campagne.
Wereldwijde campagne van het fintechmerk roept op om de lockdown-modelook aan de wilgen te hangen en weer een modieuze look aan te meten.
De webwinkel zegt niet onder te doen voor andere mode e-tailers.
Bedrijven presenteren eerste digitale collectie merkkleding ter wereld, speciaal voor Bitmoji.