Bol.com verkoopt in zowel Nederland als België op het e-commerce platform nu ook kleding, schoenen en accessoires. De webwinkel wil zich daarom als hét modeplatform positioneren en lanceert de campagne Van Classy tot Casual om duidelijk te maken dat het niet onder doet voor andere mode e-tailers. Bureau Dept was verantwoordelijk voor de strategie en campagne.
'Dichtbij dus en met een knipoog'
Niels Moes, manager marketing en communicatie bij bol.com: 'We wilden bol.com als een volwaardige modewinkel positioneren op een manier die bij bol.com past. Dichtbij dus en met een knipoog.'
Heleen Hidskes, strategy director bij Dept voegt daaraan toe: ‘Herkenbaar, humoristisch en oplossingsgericht: we introduceren het modeplatform geheel in bol.com-stijl, zonder onder te doen voor andere mode e-tailers. Met frisse fotografie guidelines, styling en visuele identiteit laten we via diverse kanalen zien dat we ook de mode behoeftes van Nederlanders en Vlamingen snappen, zodat meer consumenten zich ook naar bol.com bewegen voor een nieuwe outfit, inclusief accessoires.’
Lees ook: Bol.com richt zich met nieuwe campagne op 'stenen' winkeliers
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!