Overslaan en naar de inhoud gaan

Workshop Kinetic e-mail

Ben jij benieuwd hoe je met interactieve e-mail de engagement verhoogt van jouw klanten en prospects?
Workshop Kinetic e-mail
Kinetic e-mail
Workshop Kinetic e-mail
Kinetic e-mail

Onderscheiden in de inbox

Als e-mailmarketeer wil je je graag onderscheiden in de inbox. Om nog niet te spreken over het genereren van méér opens, méér clicks en meer interactie met jouw ontvangers. Maar hoe doe je dit?

Kinetic e-mail

De opkomst van kinetic design biedt e-mailmarketeers nieuwe creatieve kansen. Voorheen kon je jouw boodschap alleen verpakken in een statische e-mail, maar vandaag de dag zijn er veel gave, interactieve mogelijkheden om jouw e-mail er écht uit te laten springen. Waar we vanuit de traditionele e-mailmarketing gewend zijn om ontvangers zo snel mogelijk naar de website te sturen, ligt de kracht van interactieve e-mail in het verhogen van de engagement. Het resultaat? Meer interactie, een langere leestijd én kwalitatievere traffic naar je website.

Een goed voorbeeld is een colorpicker waarmee de ontvanger in de inbox een auto in verschillende kleuren kan bekijken.

Workshop Kinetic e-mail

Ben jij als technische e-mailmarketeer benieuwd hoe je zelf kinetic e-mails kunt maken? En zoek je graag de creatieve en technische grenzen op? Meld je dan als e-mailmarketeer aan voor onze workshop: Kinetic e-mail. Tijdens deze inspirerende middag leer je de basistechnieken van meerdere gave kinetic elementen. Zo kun je na deze workshop zelf aan de slag met het maken van interactieve e-mails. 

De workshops vinden plaatst op 23 en 24 september. Meld je nu aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in