Supermarktketen Aldi presenteert een nieuwe fancollectie voor de zomer. De collectie, die in alle filialen van de discounter te verkrijgen is komt een week uit nadat Sylvie Meis haar fashionlijn presenteerde voor keten. Het concept en de productie komt uit de hoed van Blauw Gras.
'Iconische fashionitems'
Het van oorsprong Duitse supermarktmerk komt zelf superlatieven tekort om het zomerse kleding-assortiment te beschrijven: ‘de collectie omvat iconische fashionitems en accessoires waarmee fans deze zomer de blits gaan maken.’
Het arsenaal aan mode-items bestaat volgens het merk uit badpakken, zwembroeken, trainingsjasjes, shortjes, t-shirtjurken en ‘de welbekende sokken’. Het is alweer de derde fancollectie van Aldi dat nu zelfs uitgebreid is met een bijpassend koeltasje voor 6 blikjes en een picknickkleed.
Succes
Evenals dat presentatrice Meis het succes van haar vorige fashioncollectie aanvoerde als reden voor het uitbrengen van een nieuwe lingerie- en pyama-lijn, zo is dat ook Aldi’s argument voor het lanceren van de deze zomerse collectie.
De fan kan volgens de winkelketen kiezen uit Aldi of Schultenbrau opdrukken en benadrukt dat de unieke items niet mogen ontbreken in de garderobe van de echte Aldi-fan. In totaal bestaat de collectie uit 18 items in de maten S tot en met XL. De aangegeven prijzen liggen tussen de € 2,99 en € 12,99.
Lees ook: Dit is het sociaal-creatieve Camp Nou van Blauw Gras
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!