Overslaan en naar de inhoud gaan

Topman Univé: ‘We zijn te bescheiden geweest’

CEO Insights Ron Bavelaar wilde van Univé een ‘toekomstvast zekerheidsmerk’ maken. Dat lukte niet met sponsoring van Studio Sport…
Ron Bavelaar
Ron Bavelaar
© Univé
Ron Bavelaar
Ron Bavelaar
© Univé

Breaking! Univé, de coöperatieve verzekeraar die we vooral kennen als supporter van NOS Studio Sport (al sinds 2009), komt op 19 juli voor het eerst sinds zeven jaar met een televisiecommercial. De tv-reclame markeert de start van een campagne die Univé meer lading moet geven als merk dat niet alleen verzekeringen aanbiedt, maar als merk dat ook naar mensen omkijkt, preventief meedenkt, sociale cohesie bevordert en echt een band opbouwt met zijn klanten, die overigens ook lid zijn van de coöperatie.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Is het niet wat overdreven, vraagt Ron Bavelaar zich af. Is niet alle reclame wat overdreven? Ik zou me eerder zorgen maken over het 'ongeluk' dat te dicht op het einde van de commercial plaatsvindt. Neurons that fire together, will wire together.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in