Topman Univé: ‘We zijn te bescheiden geweest’
CEO Insights Ron Bavelaar wilde van Univé een ‘toekomstvast zekerheidsmerk’ maken. Dat lukte niet met sponsoring van Studio Sport…
Breaking! Univé, de coöperatieve verzekeraar die we vooral kennen als supporter van NOS Studio Sport (al sinds 2009), komt op 19 juli voor het eerst sinds zeven jaar met een televisiecommercial. De tv-reclame markeert de start van een campagne die Univé meer lading moet geven als merk dat niet alleen verzekeringen aanbiedt, maar als merk dat ook naar mensen omkijkt, preventief meedenkt, sociale cohesie bevordert en echt een band opbouwt met zijn klanten, die overigens ook lid zijn van de coöperatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidIs het niet wat overdreven, vraagt Ron Bavelaar zich af. Is niet alle reclame wat overdreven? Ik zou me eerder zorgen maken over het 'ongeluk' dat te dicht op het einde van de commercial plaatsvindt. Neurons that fire together, will wire together.