Overslaan en naar de inhoud gaan

Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare

Brand identity bureau Millford ontwikkelde de positionering, visuele identiteit, het packaging-design en de marketingcommunicatiecampagne.
Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare 
Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare 
© Millford
Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare 
Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare 
© Millford

Nutrition & Santé presenteert een nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare. Het merk, ontwikkeld door brand identity bureau Millford belooft een breed assortiment in maaltijden, maaltijdcomponenten en tussendoortjes aan te bieden.

related partner content for mobile comes here

Merkontwikkeling

Millford laat weten dat het de merkpositionering, visuele identiteit, het packaging-design en de marketingcommunicatiecampagne van WeCare heeft verzorgd. De gewichtsbeheersing-producten zijn nu te vinden in de Nederlandse supermarkten en drogisterijen.

‘Motiverende coach’

Sanne van Kuijk, strategy director bij Millford, onderdeel van Candid, vindt dat een gezonde lifestyle niet het ‘levensgenieten’ in de weg hoeft te staan.

‘Met een beetje extra hulp van WeCare wordt die gezonde lifestyle niet alleen makkelijker, maar ook lekkerder en leuker. Want laten we eerlijk zijn, goed bezig zijn én blijven kan behoorlijk moeilijk zijn. Dat gevoel, het begrip hebben voor de uitdaging waar consumenten mee te maken hebben, wilden we overal terug laten komen. De energie, maar ook de positiviteit, moest ervan afspatten. We kozen voor een levendig en kleurrijk design. Enthousiasmerend en optimistisch. Als motiverende coach wil WeCare de stok achter de deur zijn, het schouderklopje, het extra duwtje. Dat wat je nodig hebt om die gezonde lifestyle vol te houden.’

Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare 
Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare  Millford

‘Tailor made’

Jean-Baptiste Cariteau, category marketing manager Active & Advanced Nutrition bij Nutrition & Santé laat weten dat het bedrijf niet in een one size fits all-overtuiging gelooft en dat WeCare een ‘tailor made aanbod brengt’. ‘Dat is voor de een lower carb tussendoortje en voor de ander een maaltijd of shake. Omdat we zo’n breed assortiment voeren, kun je kiezen wat bij je past.’

Gezonde levensstijl

WeCare moet volgens Nutrition & Santé staan voor genoeg bewegen en gezond en gevarieerd eet-programma. Het merk legt uit dat het in de wereld van diëten een verschuiving ziet richting het promoten van een ‘gezonde lifestyle’, dat verder gaat dan het volgen van een dieet.

Lees ook: Eline Deijs leidt mediatak Candid

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in