Overslaan en naar de inhoud gaan

Roderick Verplanken head of marketing Too Good To Go Nederland

Hij volgt Marieke Graat op.
Roderick Verplanken
Roderick Verplanken

Roderick Verplanken is begonnen als head of marketing bij Too Good To Go Nederland. Hij wordt daarmee verantwoordelijk voor alle Nederlandse marketingactiviteiten van de organisatie die strijdt tegen voedselverspilling. 

Hij volgt Marieke Graat op, die dit jaar in de Adformatie Top 100 beste marketeers staat.

related partner content for mobile comes here

Verplanken had eerder marketingrollen bij merken als Kraft Heinz en Westland Kaasspecialiteiten. De afgelopen drie jaar was hij bij Maxxium werkzaam als marketingmanager. Hij stond daar aan de basis van meerdere introducties als Licor 43 Baristo en Licor 43 Fresco. Maar ook leidde hij de herpositionering van deze merken en de nieuwe communicatiestrategie.

Verplanken stuurt bij Too Good To Go een team van zes aan met een pr-, communicatie- en b2b-specialist, een projectmanager, creative en designer. Dit jaar komen daar nog een b2b lead en impactmanager bij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in