Overslaan en naar de inhoud gaan

Nienke Plas tekent exclusief contract bij Talpa Social

Talpa Social wil met dergelijke exclusieve contracten transformeren naar social agency.
Nienke Plas
© Credits: Bram Schilling
Nienke Plas
© Credits: Bram Schilling

Talpa Social en Nienke Plas gaan samenwerken rond de exploitatie van haar online kanalen. Per 15 juli tekent ze exclusief bij de online tak van Talpa Network. 

related partner content for mobile comes here

Op deze manier gaat Talpa Network meer 'social' talenten aan zich binden. Talpa Social wil hiermee zijn positie verstevigen als startpunt voor crossmediale samenwerkingen en transformeert van MCN naar social agency. Andersom krijgen social talenten als Plas de kans zich breder te ontwikkelen binnen Talpa Network en structurele ondersteuning op het gebied van haar online strategie, branding en creatie..

 

Nienke Plas is bekend als presentatrice, actrice, comedian, zangeres en online maker. In 2019 kreeg ze de Televizier-Ster ‘Talent’ en met haar vlogserie 'Shitty Diary’ de Televizier-Ster ‘Online-videoserie’.

Online commerciële samenwerkingen met Plas lopen via Talpa Media Solutions. Allard Ruyl, ceo van Talpa Media Solutions: 'Steeds vaker kunnen we onze adverteerders laten profiteren van het netwerkeffect van Talpa Network. Die samenwerkingen gaan van tv en radio tot print, online en social. De exclusieve samenwerking met Nienke Plas draagt hier aan bij.

Talpa Social vertegenwoordigt naast Plas onder meer StukTV, Gierige Gasten, TV 538, Gio Latooy, Marije Zuurveld en Iris Enthoven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in