Ervaren bestuurder treedt aan nu NMO op bestuurlijk en politiek vlak knopen moet doorhakken op weg naar een crossmediaal bereiksonderzoek.
Hoe succesvol zijn zenders met hun Top 2000, 4000, Aller Tijden, enzovoort? Een analyse van Abovo Media.
In de commerciële doelgroep behaalt de zender zelfs het dubbele van nummer 2 NPO Radio 2.
Discussie hierover volgt op een audit van het Franse auditinstituut CESP.
Een van de opdrachten wordt uitleggen wat NMO doet: 'Ik dat we veel meer naar buiten moeten treden met wat we aan het doen zijn en waarom'
Wat zijn de gevolgen van het nieuwe luisteronderzoek voor adverteerders en de radiomarkt. En wat moet er nu gebeuren? Een analyse.
1,3 miljoen Nederlanders luisteren inmiddels online naar podcasts. 20 procent van de online luisteraars is voor Podimo.
NPO Radio 2 blijft wel marktleider in 10+, Qmusic loopt in 20-49 steeds verder uit.
Het gaat om het registreren van downloads van podcasts en om streamstarts van audio on demand.